tisdag 17 juni 2014

200 sc till alla!

Nu delas det ut sc, tjofadderallan!
Loggade in på mina tre konton för att se till så att det kommit sc. Först mitt vanliga. Japp, 200 sc rikare var jag. Sammanlagt 230 sc!
Sen Hazel, samma där 200 sc rikare. Passade på att köpa det där sminket, nu liknar hon en grekisk supermodell!
Sist kom jag på att logga in på mitt andra extrakonto, det jag gjorde innan Hazel. Kommer låta det vara hemligt, rätt skoj att rida runt som en helt annan person. Eller det är man ju inte, men ingen vet att man är man... Eller ja.

Jag är nära på att ge ut den andra gubbens namn också, bara för att den är så cool. Utrustning från Halloween och Julafton. Gråa militärbyxor tillsammans med gröna julstövlar och en grön julrock. Och en luciakrona på toppen. Hästen har även midsommarkrans, plus att sminket är skrikigt och håret är lila. Älskar hennes utseende! :D Fast, kommer fortsätta hålla henne hemlig. Nu vet ni i alla fall vart alla sc från när SSO fyllde år tog vägen på den gubben, hehe...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar