måndag 30 juni 2014

Inne i Dinodalen

Nyss hände världens roligaste sak.
Det var några i klubben som lyckats trilla ner i Dinodalen, och de visade hur man gjorde.
Jag hittade dem först inte, sen när jag väl såg dem hann jag inte stanna, så jag flög rakt ner.
Det är bara en liten yta man kan vara på, men den är väldigt mysig. Man stoppas inte av att man skickas hem, utan av en osynlig vägg. Det är lite som att teamet tycker det är okej att man är där. Det känns därför som att Dinodalen snart kommer släppas. Dock tror jag inte att man kommer dit via Norra länken, utan via Valedale. Där man trillar ner finns ingenting, det kanske kommer någon stjärna där bara.
Skulle verkligen vara kul om Dinodalen kom snart.
Dock står det inte Dinodalen när man är där, utan Norra länken. Men jag kallar det här lilla området för Lilla Dinodalen.
Men jag är verkligen superglad över detta! :D








3 kommentarer:

  1. Hej kan du visa mig caapu snäälla //
    Alva Moonstone @lilla_pandan på i-g

    SvaraRadera
  2. Det är inte dinodalen vännen lilla ;)

    SvaraRadera
  3. Du är tre månader sen, men visst. :)

    SvaraRadera