måndag 16 juni 2014

Vackra Kiwi

Kiwi är verkligen jättefin!
Och hon passar så perfekt i westernträns. Jag har ju det i min nya tävlingsoutfit. Var först väldigt tveksam då jag inte är så förtjust i westernträns, men eftersom den matchade sadeln så fick det bli det. Jag tyckte inte det passade så bra på Chess, så jag blev ju rätt osäker. Men på Kiwi passar det super!
Tänkte logga in och ta en bild på henne för att redigera, men precis då höll de på med hemsidan. Blev riktigt arg, då det enda jag ville göra var att logga in i några sekunder för att ta en bild.
Tillslut kunde jag logga in och ta min bild, och det blev en redigering. Blev ruskigt nöjd med manen. Men blommorna (dvs allt annat) blev inte så bra, hehe...




3 kommentarer:

  1. Vad är hennes hela namn??? Snälla svara ;__;

    SvaraRadera
  2. E det ok om jag lånar det smeknamnet...?? Snälla! Det är ett så bra smeknamn :D

    SvaraRadera