onsdag 25 juni 2014

Uppdateringen

Tyckte inte alls om uppdateringen.
Kläderna var inte alls min smak, och jag HATAR paket. Det är bara så tråkigt, och riktigt riktigt onödigt. Det är sånt de lägger in bara för att spelet ska uppdateras, det har verkligen ingen mening alls.
Och sen blev jag sur över att de spoilade nästa veckas uppdatering.
Men man kan ju hoppas att de gjorde den så liten och dålig för att förbereda för en riktigt stor och bra nästa vecka. I.o.m att både Tobbe och nya Tinkrar ska komma så kan man ju verkligen hoppas att det blir så.
Men jag blev i alla fall glad över att man fortfarande kan göra skattjakten.
Dock vet jag inte när de tänker lägga in de nya håren.
De har redan visat upp två nya hår offentligt. Det på förra veckans nyhet, och bilden med Mulle-tröjan (som jag för övrigt jättegärna vill ha, men aldrig kommer kunna få). :(
Men jag skickade Sunny till Hästön.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar