lördag 14 juni 2014

Vanilla det lilla godismonstret

Egentligen är inte Vanilla något godismonster. Han har nog aldrig ätit godis. Om någon i stallet är godismonster är det Marabou. Men Vanilla är så söt, så han passar in i detta temat.
Satt och jobbade i evigheter med denna. Tänkte från början använda mig av en nedladdad bakgrund och en massa stock-bilder, men när jag suttit och pillat med det i ungefär en timme ändrade jag mig.

Istället blev det en bakgrund från SSO, och allt godis och så vidare och jag gjort själv (de är totalt failade då jag inte orkade göra dem noga). Jag är i vilket fall supernöjd med den här redigeringen!
Även om det ser ut som om chokladen svävar i luften och godiset vid gången inte har blivit skuggade alls så älskar jag stämningen, och kunde inte bli mer nöjd. Kom på nu att jag glömde göra jordgubben jag tänkte göra på Vanillas mule, men jag orkar inte fixa det nu. cx


Imorgon ska jag nog fixa lite nya sidor på bloggen (eller kanske senare idag) men vilka sidor får ni se då! c:

1 kommentar: