torsdag 26 juni 2014

Ett mail till teamet

"Jag måste komma med lite negativ kritik, är jag rädd. Jag tycker inte att det är så kul, men det gör ingen nytta i mitt huvud så jag kan lika gärna skriva det till er och faktiskt göra skillnad.
För det första: Ponnyerna på Hästmarknaden? Det fanns ponnyer där, tre stycken. Jag har sett på Instagram att ni skrivit till andra att det inte funnits ponnyer där, men det har det. Om ni inte tror mig kan ni kolla era egna nyheter. För det första är det dåligt att ni inte har koll på vilka hästar ni har, och att ni inte ger ut någon info om att de försvunnit. För det andra är det ju helgalet att ljuga för era egna spelare. Om ni har planer för ponnyerna som är hemliga kan ni ju säga det istället för att ljuga. Ett "Vi är ledsna, men tyvärr kan vi inte berätta varför de är borta. Men vi lovar att de kommer tillbaka" är mycket bättre än en stor fet lögn rätt upp i ansiktet.
Nummer 2: Jag tycker att ni har varit dåliga på att ge ut info på er hemsida. När ni skulle uppdatera hemsidan för andra gången t.e.x, skrevs det ingenstans på hemsidan att detta skulle hända. Däremot hade ni skrivit det på Facebook. Det är faktiskt inte okej att bara skriva det på er Facebooksida och förvänta er att alla ska veta det. Det finns folk som inte kan gå in och titta på er Facebook. Och även om de kan så ska ALL nödvändig information finnas på hemsidan. Facebook är, om ni inte visste det, INTE en del av Star Stable Online.
Jag hade för mig att det var mer jag behövde skriva, men jag kommer inte ihåg det. Om jag kommer på mer så får jag väl återkomma. Som sagt så var det här inte särskilt rolig att skriva, men även negativ kritik kan vara bra att höra.
Mvh,
Capucine - En för tillfället upprörd spelare."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar