torsdag 19 juni 2014

Nästa veckas uppdatering

Jag har två idéer på vad som kan hända i nästa veckas uppdatering.
Antingen så kommer marknaden flytta. Ganska troligt, eftersom den försvann denna veckan, och med den försvann även ponnyerna. De behöver nog komma tillbaka så fort som möjligt. Men hittills har det kommit nya hästar varje gång marknaden flyttas, och denna månaden har det redan kommit hästar.
Om den flyttar så tror jag det blir till Firgrove. Där finns massor med plats, och det var dit Tinkrarna flyttade.

Den andra idén jag har är nya hår. På bilden på nyheterna har karaktären en frisyr som inte finns i spelet.
Mest troligt kommer de komma till en av salongerna i Jarlaheim. Förutom den på bilden tror jag att frisyren som Martina, Johanna och Eddie har kommer komma. Samt även den Saga har (jag har för mig att även Catherine har den.) Martinas är jag rätt säker på, eftersom så många olika NPC:er har den. Och Sagas är väldigt lik en som vi redan har, och som jag absolut kan se framför mig på spelarna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar