fredag 13 juni 2014

Sommarlov!

Nu har jag haft skolavslutning.
Känns väldigt skönt med sommarlov, men samtidigt lite tråkigt. Kommer ju inte träffa klassen eller lärarna på superlänge. Fast egentligen bryr jag mig inte om dem, men jag kan inte sluta tänka på min gamla klass. Den jag gick i i 7 år innan jag började sjuan. Saknar dem verkligen...
Jämfört med min nuvarande klass var den rena rama paradiset. Tycker inte alls om min nuvarande klass.
Men det känns ju fortfarande lite trist att inte träffa en enda av de människorna på hela lovet. Kanske får vara med någon trots allt. cx
När jag cyklade hem ösregnade det, så jag blev alldeles genomblöt. Lite tråkig sista hemtur på så pass länge, men men.
Betygen blev okej. Nu ska jag bara lägga alla klasser och skolor och arbeten åt sidan och bara njuta av mitt sommarlov!

Glad sommar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar