onsdag 18 juni 2014

Midsommar

Jag tyckte uppdragen var roliga.
Kläderna var fina, men jag är riktigt besviken över att man inte fick samma krans som förra året. Har verkligen velat ha den länge. Den är så snygg med färgglada blommor. Den man fick igår tyckte jag faktiskt var rätt ful. Riktigt tråkig.
Men kläderna i shopperna är dösnygga. Köpte den gröngula utrustningen, men sen upptäckte jag att det inte riktigt finns något att matcha med. Därför fick det bli min gulvita till.

Det var ren katastrof när jag skulle ta de nedersta bilderna. Man kunde knappt se stången på grund av alla människor, och det bara kom fler och fler. Jag satt och iggade alla i minst en kvart innan jag kunde ta en bild. Min iggalista är längre än min vänlista nu. I såna här lägen skulle det verkligen vara bra med en "Ignorera alla-funktion".




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar