måndag 17 mars 2014

Andalusier

Har varit iväg från igårkväll till för en stund sen. Har loggat in och tagit hand om hästarna och levlat lite, men kommer inte orka köra fler lopp nu. Sunny är i level 14.

I alla fall tänkte jag skriva ett inlägg om Andalusier.
Jag tycker att det är dåligt av sso. Att Andalusierna är exakt likadana som Frieserna. Det är bara hovskägg och att man kan ändra man som skiljer. Det är som med Oldenburgaren och den Westfaliska hästen. Kunde de inte kommit på något nytt? De kunde ha haft andalusierna lite mindre än Frieserna och ändrat huvudet lite kanske. Att ladda upp samma häst igen men kalla det för en annan ras känns inte särskilt bra...
Jag vill hellre ha välgjorda, väluttänkta hästar, än hästar som är gjorda i all hast.

En annan sak jag kom att tänka på. Jag hade inget att göra när jag var iväg, så jag bläddrade igenom sso's insta. Då hittade jag den gamla "sneak peaken" av araberna. I bakgrunden såg jag en andalusier och tyckte det var konstigt.
Jag screenshotade bilden och zoomade in. Då såg jag det.
Är det inte ett täcke som den bär? :D


Nu ska jag fortsätta med den nya headern, och för er som inte följer mig på instagram. Här är min senaste redigering! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar