fredag 7 mars 2014

Hazel

Min extragubbe, Hazel. Jag skapade den i vintras har jag för mig. Jag hade inget att göra, så jag gjorde en ny gubbe. Har inte spelat på den mycket alls, men häromdan hade jag inget att göra så jag loggade in på den. Nu när man får gratis sr idag och imorgon passade jag på och gjorde dem uppdragen. :D

Kan skriva en hel del om det lilla jag gjort på Hazel. Har en del bilder, t.e.x när en otrevlig bajshög kallade mig för potta när jag frågade vilken server det var. Och när hela kroppen försvann så att bara ögonen och kläderna var kvar, haha... XD

Men jag nöjer mig med att bara visa en bild som jag tog direkt när jag började på gubben.
Hazel Papapoulos och hästen Farhill (älskar Farhills namn av någon anledning, han har inte ens fått ett smeknamn... :P)


Skrev inlägget för att ni ska veta vem Hazel är, för kommer nog skriva lite om när jag spelar på henne någon gång. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar