lördag 29 mars 2014

Huvuduppdrag på G

Har en stark känsla av att huvuduppdragen är på gång. Inte bara att Linda har flyttat på sig, i de senaste uppdateringarna har teamet ändrat vid Det uråldriga trädet. Eftersom att huvuduppdragen förmodligen kommer fortsätta med att man ska hitta Lisa är det kanske inte så konstigt. Hon befinner sig ju i Gråddagsbergen. Jag började fundera, var i hela världen kommer man in dit? Ja, antingen genom Devil's Gap Passagen, eller...
Kanske på en väg från det Uråldriga trädet?
Jag följde vägen och hittade stenarna som jag skrivit om tidigare. Denna gången kollade jag mer på vad som finns bakom dem. En väg!
Japp, vägen fortsätter bakom stenarna. Min gissning är att någon kommer stå vid trädet och ge ett uppdrag om att man ska flytta stenarna så att man ska komma förbi.

Det är som sagt bara mina gissningar. ;D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar