onsdag 5 mars 2014

Pandas in the house

Hejsan alla glada. :)
Först och främst, hur går det för mig?
Jo då, det går bra. Levlar Pricken. Han är för tillfället level 12. Levlar även My's Mimmi, då Nova för ett tag sen nådde level 15. Mimmi är just nu level 8.
Jag gör dagliga. G.E.D och Goldspur. Jag gör även fiskeuppdrag (inte att fiska, bara att vittja spön och sånt) och Aideens beskyddare (när det finns.) Har även börjat göra sprickorna under mina levlingsrundor.
Har också börjat göra sysslor när jag levlar. Det är Natta som har fått mig att börja... :P

Slösar även en massa sc, suck. Jag vet ju med mig att jag ändå inte kommer kunna köpa en häst utan att handla sc först, så slösar dem istället. En dålig vana. Har t.e.x köpt Prickens sadel för sc, som jag egentligen kunnat köpa för billiga js. Hade dock inte tillräckligt med js då så jag använde sc istället... Och ett par stövlar som passade jättebra till en outfit köpte jag för sc. Men outfiten har jag inte använt ens... Nu försöker jag i alla fall spara lite. Har just nu 125 sc.

Jag är sjuk. Under dagen har jag blivit mer och mer förkyld. Kan hända att jag stannar hemma imorgon, men vill helst gå till skolan. Hatar när man missar massa och måste jobba ikapp senare...

I alla fall. Till dagens uppdatering. Tycker faktiskt om den. Frisyrerna var inget för mig. Förutom den rosa/lila och vit/blågröna. Funderar även på att köpa sminket nedan. Tycker det liknar en panda, och är jättegulligt! XD Men om jag byter så kommer jag även byta frisyr. :P Sparar js till ett par av dem nya skorna.

Och just det! Jag har skaffat sso-insta. Så följ den. ;D @capucinepapapoulos
Ska försöka ta lite bilder på mina hästar och lägga ut nu. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar