lördag 22 mars 2014

Maskerad-hoppning

Idag hade vi maskerad-hoppning i klubben! Det var jätteroligt. Man skulle komma utklädd, och så skulle man komma på en egen bana att hoppa. Jag kom 3:a! :D
Jag var och åt när My ropade upp vinnarna (alla vann lite ryktespoäng i klubben.) Men jag brevade My sen och fick reda på att jag kom trea och att jag därmed blev Stallflicka. Jag har varit med i DM såpass länge, men bara varit elev så detta var hur kul som helst!
My berättade att i DM räknas Stallflicka som en väldigt hög status. Då håller man lite extra koll i klubben och får ibland rycka in som vikarie!
DM är världens bästa klubb! ♥
(Både jag och My hade klätt ut oss till tomtar... XD)



Och nyss tog jag denna härliga gruppbild. Här har vi hela gänget samlat! Jag är oerhört nöjd och stolt över mitt stall. Titta så mycket fux! ♥.♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar