fredag 28 mars 2014

Folks som vill ha uppmärksamhet

Jag är så sjukt arg just nu. Eller snarare irriterad.
Det är en person i klubben som är så oerhört beroende av uppmärksamhet. Jag vill inte peka ut någon, men jag vet att många gör så här.
När hon kom till klubben hade hon hittat på någon historia om att hennes syster var död och att hon var hennes syster som var inne på den dödes gubbe.
En massa folk gick på det och tyckte jättesynd om henne. Men inte jag. Om min syster hade dött hade jag inte varit inne på hennes gubbe och berättat för alla i klubben. Jag hade inte betett mig som att allt var som vanligt bara ett par dagar efteråt. Någon köpte t.o.m sc till henne för att hon tyckte synd om henne.
Då var hon så glad och gick runt och tjatade om det och om hästen hon skulle köpa o.s.v.
Nu, några minuter sen, så sa hon att hon skulle lämna. Hon blev behandlad precis som alla andra, men påstod att hon blev hatad, ignorerad och "behandlad som en råtta".
Vi andra sa att hon inte alls hade blivit behandlad så och så blev hon så kränkt att hon lämnade. (Det hade förmodligen inte varit det hon ville, hon hade bara varit ute efter uppmärksamhet.)

Tack för mig.

3 kommentarer:

  1. Hej jag undrar om du vet hur man tar bilder med bara tre eller fyra knappar på tangent bordet om du vet kan du säga till då

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske lite fel ställe att fråga det på, men jaja. ;D Jag vet inte, jag tar screenshots genom att klicka på "PrtSc" och sen klistra in och spara i Paint. :)

      Radera
  2. Åh hatar attention-whores, tur att ni inte har henne i eran klubb längre iallfall

    SvaraRadera