lördag 22 mars 2014

Dags att köpa hästar igen!

Jahapp. Då har man köpt lite Starcoins igen då.
Köpte 2000 för att ha råd med båda hästarna. Kommer ha 415 sc kvar ungefär.
Funderade på att köpa 3000, då jag hade mina misstankar. Eftersom att det inte kom nya hästar i onsdags, började jag fundera. Kan det vara så att det är en ny ras som de håller på med, och därför behöver de mer tid? Många har skrivit på deras facebook att de vill ha Tinkrar och Fjordingar. Det skulle vara jättekul. Jag visste faktiskt inte vad Tinker var först, så jag googlade. Och shit vilken underbar häst! En sån MÅSTE komma! ♥.♥
I alla fall funderade jag på att köpa 3000 ifall det kommer en ny ras som jag gärna vill ha. Men jag valde att spara pengarna (och pappas tid, haha) så vi får hoppas på att det blir en billig Tinker då. ;D

Nu ska det köpas hästar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar