tisdag 25 mars 2014

Vad kommer imorgon?

Jag är rätt säker på att det kommer hästar imorgon. Jag har skrivit tidigare om mina funderingar gällande "förseningen".

Men kommer det något mer?
Jag drömde inatt att jag hittade 5 nya stjärnor. Jag vet inte var, men 5 nya var det. När jag vaknade kom jag att tänka på att stjärnorna i Skördebygden alla finns i Jarlaheim. Kommer det komma fler? Skördebygden är ju så himla stort! På De glömda hedarna skulle man lätt kunna gömma några stjärnor, t.e.x.

Vad skulle annars kunna komma till spelet?
Nya områden och nya hästar kan ju alltid komma. Men jag börjar tvivla lite på att någon ny ras kommer. Jag menar, när araberna kom så fick vi en massa ledtrådar innan. Något nytt område kommer nog inte på ett tag. Då brukar de alltid släppa en massa videos och grejer om det först.
Men nya kläder är ju rätt troligt. Flera butiker i Jarlaheim är fortfarande oöppnade. Även en butik leknande "The fashion barn" är oöppnad. Och en massa butiker runt om på Jorvik skulle kunna få in mer kläder och utrustning. 
De kan ju fortsätta på huvudhistorien. Eller ge några andra uppdrag. Kanske dagliga med familjen Sunfield nu när man kan vara klar med Goldspur. Eller Jarlasson? Paddockön är så stor och fin, men jag kan inte tänka hur de ska få in den i historien.

I alla fall, mycket skulle kunna hända, men jag chansar på hästar imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar