onsdag 26 mars 2014

Uppdateringen

Herregud, vilken uppdatering!
Denna marknaden är så underbar! Inte bara det att där finns en massa snygga kläder och hästar och att det finns roliga uppdrag och att hela marknaden i sig är oerhört fin. Själva känslan när man är där är fantastisk! Det känns verkligen som en marknad.
Och hästarna...
Vilka hästar! ♥.♥
Jag vill ha allihopa... D:
Ångrar verkligen verkligen att jag inte köpte 3000 sc nu i helgen... :c
I alla fall så har ju självklart listan ändrats.

  • Fläckig frisisk sporthäst
  • Vit andalusier
  • Jorvikisk ponny från Paddockön
  • Ljus häst från Vingården (den heter typ Akaahlteker eller något. XD)
  • Brun arab
  • Den nya andalusiern
Hade börjat längta efter fler andalusier, för jag har insett hur snyggt det är med kort man på dem. Så, sporthästen kommer få kort man. Andalusiern får nog behålla sin långa eftersom jag blev chockad av hur vacker den var. Bara genom att ta bort det "lockiga" mönstret har teamet fått manen att se mycket rakare och mycket finare ut!

Men jag orolig för det här med att den flyttar sig. Och att den under perioder inte finns alls! Tänk om jag får råd med min sportis när den inte är där. Jaja, vi får se hur det blir i alla fall. ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar