söndag 9 februari 2014

Andrahandshästar

Ja... Jag hade inget att göra så jag red runt och tittade på olika hästar. Nu när man kan ha hur många hästar som helst har jag börjat skapa en andrahandslista. Hästar som jag kanske ska köpa, om det inte kommer någon bättre eller så, typ.

Först ut kör vi den gråa araben. Även om den inte riktigt är min smak så älskar jag ansiktet! Det är hur gulligt som helst. Men grått är inte riktigt min färg... Så den hamnar tyvärr sist på andrahandslistan.
(Jag orkade inte rida ända till Firgrove för att fota, så jag snodde bilden från Kråkan! 0=D)


Näst sist på andrahandslistan kommer denna hästen, vet inte vilken ras den är. :P Tycker om färgen på kroppen, och ögonen är fantastiska! Hade dock gärna haft en annan färg på manen... 0=)


Sen har vi den vita araben. Tyckte först att den var tråkig, men har börjat tycka om den!
Dessutom skulle nog Pricken vilja ha lite arabsällskap? ;D


Högst upp på listan har vi den nya ponnyn. Jag älskar hur den ser ut! Den hade varit med på den vanliga listan om den inte varit en ponny. :P Orkar inte med ponnyernas långsamhet, dessutom har jag redan en ponny och en på listan. ;D


Den här ordningen jag har de i är ingen köp-ordning, det är bara en ordning för typ hur mycket jag gillar dem. ;P Det är inte säkert att jag köper någon av dem, men om jag gör det så lutar det mest åt araben och "fuxen". Om jag någon gång känner att jag vill ha en ponny så är dock heltänd på denna ponnyn. :)
Alla de här hästarna är sånadär att ju mer jag tittar på dem desto mer tycker jag om dem, så att... Någon av de hamnar säkert i mitt stall. ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar