onsdag 26 februari 2014

Uppdatering och outfits

Älskar uppdateringen! Äntligen lite mer rykte med familjerna! :D
Idag var det tre uppdrag, allihopa var roliga tyckte jag! Och alla kläderna är superhäftiga. Längtar som en galning efter loppet i Gröndal! ♥.♥
Kommer fortsätta göra dessa uppdrag + G.E.D, varje dag. Ska även försöka ta sprickorna på mina levlingsrundor. Fiskegrejerna fortsätter jag med som jag gör. Jag gör dem i GÅD när det är de där "Vittja mina spön" och grejer, hatar att fiska! Fisket i sb kommer jag inte göra något åt för tillfället. När G.E.D och Goldspur och Åskviggens cirkel är ur vägen har jag även kvar Aideens beskyddare och A.A.E.
Köpte i alla fall min nya outfit idag. En orange/svart. Inte jättenöjd, men kul med lite förändring i alla fall.
Jag har bestämt outfit till Pricken. Han ska få den här bruna, eller vad det är, redan färdiga outfiten från Goldspurs gård. Köpte sadeln och lindorna och såg till min förskräckelse att jag inte kan köpa tränset än. Måste bli populär först (tror jag det var.) Tills dess använder jag start-tränset. :P Ska också försöka hitta en filt och en sadelväska som passar... Har 88 sc's kvar att handla för. :S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar