onsdag 19 februari 2014

Den bruna araben

När jag såg bilden bland nyheterna föll min blick direkt på den sabiano färgade araben. Men när jag sett alla i spelet är även den bruna helt otrolig!
Även den vita hästen är gudomlig.
Min lista är ändrad. 0=)

  1. Arab från Fort Pinta
  2. Westfalisk häst från Paddockön
  3. American paint horse från Marleys gård
  4. Sobiano arab från Vingården
  5. Vit andalusier från vingården
  6. Jorvikisk ponny från Paddockön
  7. Ljus häst från Vingården (heter det Cremello?)
  8. Brun arab
Den bruna arabens man kommer ändras till den nya fantastiska manen. Sobianons man kommer kanske ändras (beroende på hur det ser ut.) Den prickigas man kommer förmodligen inte att ändras.

Selle françaisen hamnar på andrahandslistan, och den vita araben stiger så att nästan, bara nästan, hamnar på köplistan (vill ha många araber, mohahaha.) XD


Jag var och levlade Ash. Hade precis varit och kollat på den bruna araben och körde nu loppen vid Vingården. När jag hade kört Godsets ridspår skulle jag äta. Nu är servern nerstängd igen... o.o
Undrar varför. Ash är i alla fall level 14 nu. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar