fredag 21 februari 2014

Oh yeah! Dubbla sc's!

Yes! Nu kom den! XD
När pappa kommer hem ska jag få honom att hjälpa mig köpa. Ganska jobbigt att jag måste be pappa varje gång, men de tar inte mitt kort, så han får helt enkelt köpa så för jag över pengar till hans konto. :P
Prickig arab och Westfalisk häst här kommer jag! :B

Sen, nästa gång det blir dubbel helg, så blir det American paint horse och ko-araben. Tror inte jag har sagt vilken painthorse jag ska köpa. Det är i alla fall en av dem med fuxfärgade fläckar. Den med mörka ögon. Hoppas ni fattar vilken jag menar. Om ni inte redan märkt det så ÄLSKAR jag fuxhästar! ;D Ko-araben är vad jag kallar sabiano-araben. Den liknar ju en ko, och det är så gulligt! Ville döpa den till typ Coolcow, men kollade upp det och hästarna kan inte heta något med cow. :( Just nu lutar det åt Coolcrush, för jag tänker inte ge upp mitt awesome smeknamn! Den ska kallas Coco! :D

Just ja. Ash är strax level 15. Blev så irriterad, för om jag kunnat köra typ tre lopp till idag så hade han blivit level 15, men då blir han det i alla fall imorgon. ;D


Såg denna bilden på Kråkans blogg. Såhär känner jag mig just nu! XD 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar