lördag 22 februari 2014

Såhär är det

Ja, ännu ett "såhär är det-inlägg."
Såhär är det:

Just nu levlar jag Pricken, näst på tur är Sunny.
I sc's väg sparar jag till en American Paint horse (inga namnidéer alls faktiskt.)
I js vär det en hel del jag sparar till... Outfit till både Sunny och Pricken. Outfit till mig själv. Höet tar slut väldigt fort också.

Har just nu 200 sc, som jag tänkte använda för att köpa outfits till Pricken och Sunny, så långt det räcker. Sunnys temafärg är grön, men jag vill börja med att köpa till Pricken eftersom det är honom jag levlar.
Jag har funderat på mörkbrun (typ som den bruna färgen på Gavins sadel. Tyvärr har jag sålt den sadeln.) Men jag hittar inte så mycket snyggt i den nyans jag är ute efter. Har också tänkte på vit och svart-prickigt. Testade dem rosetterna i GÅD och tyckte det var jättegulligt. Skulle kunna funka om jag hade dem tillsammans med dem randiga benlindorna och sadelväskan från Alla hjärtans dag med en Dalmatiner i. Kanske zebrasakerna som sadel och träns? Jag vet inte... Om ni har förslag på temafärg till Pricken får ni gärna kommentera! :)

Jag jobbar även på att bli beundrad med G.E.D Jarlaheimskontoret.
Sen har jag kvar båda fiskegrejerna (beundrad med GÅD och Vänligt instälöld med sb.)
Jag har även kvar Aideens beskyddare. Är bara populär där.
Och Åskviggens cirkel. Tror det var alla.
Men jag orkar liksom inte göra dem... Vi får se hur det blir. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar