måndag 24 februari 2014

Måndagskvällen

Har haft väldigt roligt!
Jag och Hannah Eveningtree försökte sno Nattas häst. Vi höll på ganska länge, men lyckades märkligt nog inte. o.o
Sen var det snabbevent. Träning inför dressyrtävlingen. ;D
Tyvärr behövde Hannah logga. Jag märke att Minna Silverhill, aka Batman, har kommit tillbaka! :D
Jag hann tyvärr bara vara med på uppvärmningen, för att jag skulle hinna skriva detta innan jag måste stänga ner. Vet inte ens om jag ska vara med på tävlingen, så det gör inte så mycket. Fast det är ju ändå kul att umgås med klubben, men jaja, det kommer fler event. :D
Får se hur det blir med tävlingen, har aldrig kört dressyr varken irl eller i sso, så det blir definitivt en utmaning om jag väljer att vara med. :P

Här kommer lite bilder från mina och Hannahs onda planer! >:D





På tredje bilden står Elin Mcstreet och pratar med Natta, så jag kan smyga in i hästen osedd! >:D

2 kommentarer:

  1. Det är inte Elin som pratar med mig o.o det är faktist Tiffany (riverlund) Ps: du var inte precis osädd när du gick in i Nova lilla tjuv XD (Mvh Nattis)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, var det... XD Haha, sorry Elin och Tiffany! 0=)

      Radera