torsdag 6 februari 2014

Såhär är det för Cappu just nu!

Jo, i brist på annat att skriva om skriver jag detta inlägget.

Allt är lugnt i mitt Starstable. Jag levlar Ash, som snart är level 10, är på events med DM och sparar. Först tänkte jag skita i att spara till outfiten och köpa på mig ett lager hö istället, men nu har jag ångrat mig igen, så jag sparar till outfiten nu. :P Starcoinsen sparar jag självklart till araben. På lördag är det tre veckor kvar innan jag kan köpa honom. Om det inte kommer en dubbel-helg såklart. Har bestämt mig för att köpa igen nästa dubbel-helg trots att jag köpte nyss. :D

Är jättenöjd med det nya utseendet på bloggen! Den fantastiska headern är gjord av Kråkan.
Kråkan och jag har nyligen lärt känna varandra, via våra Starstable bloggar. Hon är skitrolig, både på sin blogg och när man snackar med henne. Tyvärr kan vi inte träffas i sso, då vi spelar på olika servers, men vi snackar på andra sätt. :D Ni borde ta och kolla in hennes blogg: http://krakansaventyr.blogspot.se/

Ja... Det var väl det hela. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar