måndag 3 februari 2014

Framtida hästar

Har inget att göra, så skriver detta inlägget. :P
Jag har funderat på vad det kan komma för hästar i framtiden. Jag läste någonstans att det ska finnas 6 araber, om det stämmer kommer det alltså komma en arab till. Hur kommer den se ut? Fux? Skäck? Brun? Grön? :P
Sen kan de mycket väl komma med fler färger på andalusier. Det var en liten överraskning när de två senaste andalusierna kom. Även ponnys kommer säkert komma i fler färger, då de visat att deras inspiration kring ponnys aldrig blir mindre. :D
Vad kan det annars komma för fler raser? Lippizaner har inte kommit än. Hur kommer den se ut? Lite större, vit, lång man? Skulle vara trevligt med man som är lång (lite kortare än frieser-manen) och inte lockig.
Sen har vi ju arbetshästar som är lite av min dröm just nu. Har skrivit ett inlägg om det tidigare men glömde en viktig sak: hovskägg! Sånt där riktigt stort fluffigt som går runt hela hoven! ♥.♥
Vad mer...? Någon hästras som kanske är snabbare än de ordinarie hästarna? Det finns ju ponnys som är långsammare, så varför inte snabbare? Vad skulle det kunna vara för ras? Mustang kanske, i.o.m deras vilda ursprung? ;D
Jag vet inte vad som kommer komma, men det är lite kul att sitta och drömma om det. Nu ska jag i alla fall fixa nytt utseende till bloggen, är inte alls nöjd just nu. >:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar