onsdag 5 februari 2014

Hästön!

Idag kom Hästön! Men jag måste säga att jag är besviken...
Det enda som hände var att man såg sin häst i en liten hage tillsammans med de där failade NPC-hästarna.
Fast jag tror att Hästön inte är klar än. Jag tror de kommer fixa så att man kan gå runt på den och se sina hästar så småningom. Varför skulle de annars lägga tid på att skapa en hel ö, och visa lockande bilder på den?
Och det här med chatten... Tycker faktiskt det var bättre innan. Men om jag får gissa så tror jag att det är för att folk har klagat så mycket på "hjärt-spammet", nu har de en möjlighet att slippa det. Det hade de i och för sig innan också, men det brydde de sig inte om, utan de fortsatte klaga.

I alla fall så skickade jag Cim till Hästön. Jag tänkte först inte skicka honom, men jag gjorde det ändå för att testa. Jag tänker att jag måste ha min starthäst i stallet, det händer så mycket runt den. Även en av varje ras måste jag ha i stallet. En ponny, en arab och en andalusier/frieser. Jag tänkte skicka Ash till Hästön när han var färdiglevlad och behålla Cim i stallet, men nu blev det såhär istället. Lemmy saknar Cim och är lite sur för att han inte får följa med. Han och Blassan är såklart jättebra kompisar, men det går ju inte att hitta på några hyss tillsammans med honom! Lemmy överväger förmodligen att försöka lära känna Ash lite bättre.

Jo, förresten. Jag vet inte om jag har sagt det, men jag bestämde mig redan första gången jag såg den prickiga araben vad den ska heta. Hotspot. Det kommer vara en kille och han kommer kallas för Pricken eller något liknande! :D
Jag håller även på med nytt utseende till bloggen, blev inte nöjd med detta. 0=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar