onsdag 12 februari 2014

Jag är så dum!

Åh, vad trött jag blir på mig själv!
I och med uppdateringen kom det en supersnygg outfit till hästen. Den prickiga. Sadeln kunde man köpa för js, och väskan fick man gratis. Men filten och tränset kostade 5 sc vardera.
Jag ville så gärna ha det, så jag visste att den outfiten (tillsammans med en dalmatinerhund i väskan och de vit/svart randiga benlindorna från GÅD) skulle bli en perfekt outift till någon häst en dag.
Men jag hade bestämt mig. Jag skulle INTE köpa dem. Jag hade 610 sc. Perfekt, bara tre veckor tills jag hade råd med hästen.
Men hur länge kunde jag behärska mig... Fem sekunder!
Jag köpte dem, gjorde av med 10 sc, och förlängde därmed väntan med en vecka!
Riktigt arg på mig själv, behöver verkligen en dubbel helg...
Men outfiten var riktigt fin... 0=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar