torsdag 20 februari 2014

Different Mustangs 2 månaders-kalas!

Idag firade vi att klubben har funnits i två månader! Det var jätteroligt!
Vi hade lekar och vi åt mat. Vi hade en outfit-tävling och vi avslutade det hela med Moorlands championat! :D
Jag glömde Ash hos Barney när vi skulle till Steves paddock, så när jag skulle gå tillbaka och hämta honom fastnade jag. Jag var tvungen att ringa för upphämtning. Jag tog då Blassan istället, då han passar bättre till mina pepparkakskläder. ;P
Det var verkligen ett jätteskoj kalas. Jag vann t.o.m tävlingen! Haha, gud vad jag älskar denna klubben! :D ♥ Nu kommer ni se mitt fula ansikte på Dm-bloggens header i en vecka... >:)



Pepparkaksoutfiten blev faktiskt bättre med detta håret, tycker jag. Den fick lite mer liv. ;D

Nu ska jag fortsätta hjälpa Kråkan att levla Kakan. Vet verkligen inte varför jag hjälper henne... Hon har fått mig att sjunga "You're asking for pain in the asshole" med väldigt brittisk accent. o.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar