lördag 10 maj 2014

Arabutställning med SP

Idag var det arabutställning med klubben.
Manda skrämde livet ur oss genom att gå runt och inspektera oss utan att säga ett enda ord. Vi andra babblade på som om våra liv hängde på det.
När hon var klar hade hon bestämt tre vinnare. Hon red runt oss och stannade vid vinnarna. Tredje gången stannade hon vid... mig! :D
Jag hade min pepparkaka-outfit på mig, fast denna gången med hästen också. c:
Slösade 60 sc på ett par lindor, men uppenbarligen var det värt det! Har väldig tur med denna outfiten. :D
Det var i allmänhet ett sjukt kul event. Fick en hjärtattack när Manda stannade vid mig, men det gick bra.








2 kommentarer:

  1. Elin Flowergarden13 maj 2014 kl. 03:38

    Läser just din blogg som jag inte har hittat till förrän nu! Jättekul att läsa, du skriver sjukt bra:)

    SvaraRadera