onsdag 21 maj 2014

Big Bonny den fabulöse

Jag totalt älskar dagens uppdatering!
Sätter en liten varning för spoilers.
Som jag gissat så var det småuppdrag - men ruskigt roliga sådana. Man fick tillgång till två nya byggnader, silon och klocktornet. Båda oerhört välgjorda och helt klart två nya favoritställen. Perfekt för lekar med klubben! *-*
Sen Big Bonny, åh fabulöse Big Bonny!
Totalt älskar henne! Hennes stil är helt amazing, med sina ursnygga kläder och härliga personlighet. Och jag älskar att hon inte ser ut som alla de andra kvinnliga NPC:erna. Hennes struktur är mer lik männens - och jag älskar det. Tycker det är så underbart att teamet vågat ta det steget. En oerhört unik NPC, och helt klart min nya favoritNPC.




Tyckte även att kläderna var jättefina. Ska köpa den gula tröjan, de gula byxorna och de svarta stövlarna. Ny outfit. c;
Har även hittat en fin tröja som jag planerar att göra en sommaroutfit av, så det är mycket på inköpslistan. Funderar på att göras som Kråkan och ta en paus från hästsparande någon vecka och köpa kläder för sc'sen istället. Men vi får se. c:
Den fina tröjan och byxorna. *-*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar