fredag 30 maj 2014

Tobbe Larsson i SSO

Jag kom precis hem, känns som att jag varit iväg mycket längre än vad jag egentligen har, men det är skönt att vara hemma! Nåja, det var inte det jag skulle prata om. c:

När jag var iväg läste jag artikeln om att Tobbe Larsson kommer till Star Stable Online. Jag älskar Tobbe, tycker han är jättecool. (Speciellt hans hästar, haha. Älskar Friesrar och Nicke. Och Sven! *-*) 
Men det jag tänkte säga var att det förmodligen kommer dröja ganska länge innan vi får honom i spelet.
Som det stod i artikeln är det bara en arbetsskiss. Det är bara hans utseende som är klart, och det är inte heller 100% klart.
De måste fixa så att han ser okej ut i spelet, de måste fixa animationer och ljud m.m. De måste fixa uppdrag där han är involverad.
Eftersom han håller på med frihetsdressyr kan jag inte låta bli att hoppas på att det kommer frihetsdressyr till SSO tillsammans med honom. Eller vanlig dressyr.
Kanske står han i en paddock och lär en dressyr för första gången. Sen kan man köra dressyr hos honom som ett vanligt lopp, och kanske i Steves paddock, och på Paddockön.
Allt detta är bara tankar och drömmar. Det enda jag är säker på är att det kommer dröja innan han kommer, så man ska inte gå och längta ihjäl sig. (Som jag just nu gör till Tinkrarna. :D)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar