lördag 3 maj 2014

Konstiga NPC-hästar

Har märkt det i varje stall jag gjort sysslorna i nu. Hästarna där stor jättekonstigt (inuti boxväggar och sånt) och så rör de sig väldigt konstigt. Vrider huvudet blixtsnabbt eller lyfter huvudet.
Det skulle kunna betyda en massa saker.
Kanske håller de på och fixar något med NPC-hästarna. Kanske de fixar något med stallen. Kanske fixar de nya rörelser till hästar. Eller kanske försöker de t.o.m göra så att vi kommer kunna köpa hästar med NPC-modellen!
Okej, det där sista tror jag inte ens själv på. De hästarna har varit klara så länge utan att man har kunnat köpa dem, så det skulle vara väldigt märkligt om man plötsligt ska kunna det.


Vad finns det i taket som är så intressant?

Edit: Det skulle ju också kunna vara så att det inte betyder något, att det bara är spelet som spelar ett spratt.

2 kommentarer:

  1. Cecilia Gladefield4 maj 2014 kl. 21:52

    Jag tycker att NPC hästarna är jätte söta och har väldigt coola färger så det skulle vara häftigt om man kunde köpa de någon gång! :D Jag har gillat de väldigt länge så jag hoppas verkligen att de fixar det någon gång :3

    SvaraRadera
  2. Bianca Lionhill15 maj 2014 kl. 21:12

    Fin grop o nacken oxså! xD

    SvaraRadera