måndag 26 maj 2014

Well... Edits

Har inte mycket att posta nu. Inte mycket att göra i SSO över huvud taget. Därför blir det mycket redigeringar.
Har börjat använda mig av en ny teknik. :D
Gamla tekniken: Gör håret. Använd sen penna och kladda med olika nyanser (eller egentligen bara dra streck som skulle likna hårstrån).
Nya tekniken: Gör håret. Använd sen penna och dra tjockare streck lite här och var i håret, med olika nyanser. Använd sen smetningsverktyget och smeta ut.

Tycker mer om min nya, verkligen. Blir mycket snyggare tycker jag! :D
Nu har det blivit mycket redigeringar på raken. Men om allt går som planerat så kommer det en Tinker till stallet på onsdag!
Sen ska jag ju bort torsdag - lördag, så då kommer ju bloggen vara helt öde. X)

Här är i alla fall min senaste redigering (Blev faktiskt nöjd! :D)


Här nere är originalbilden, kan vara kul att jämföra. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar