tisdag 20 maj 2014

Posteffekter

Har glömt skriva detta, men ni kanske har märkt det? Sen flytten till Fort Pinta har mina bilder haft mycket bättre kvalité.
Precis när vi flyttat gick både jag och Manda brb för att blogga. När vi sen var tillbaka skällde Manda på mig för att jag hade posteffekterna på.
Jag har alltid trott att jag får ont i huvudet om jag inte har de på.
Jag gick brb igen och jämförde våra bilder. Jistanes vilken kvalité Mandas bilder hade jämfört med mina!
Sen dess har jag kört utan posteffekter - och jag får inte alls ont i huvudet. c:


Här är min senaste redigering som alldeles precis blev klar. Är hemma idag med. Känner mig bättre men det är bäst att ta det säkra före det osäkra.
Kollat på film och redigerat, nu ska det levlas. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar