måndag 5 maj 2014

Härlig eftermiddag

Imorse startade jag min runda, Skördebygden - Moorland - Fort Pinta. Sen hann jag inte mer. Nu i eftermiddag gjorde jag Firgrove och fick därmed råd med byxorna. När jag red från Firgrove mot Sgb blev jag distraherad. När jag red över bron syntes det plötsligt "BUU!" underifrån. Jag blev skiträdd och undersökte saken. Då sa Ronja, spöket, att hon var inuti bron. Hon visade mig hur man kom in, och sen stod vi där och sa "Bu" så fort någon red över. Efter ett tag red Nina också över, som var lika nyfiken som jag.
Men sen kom det inte så många, så vi avslutade spökerierna och jag red och köpte mina byxor! :D





Början till en okej outfit. Byxorna passade inte så bra som jag hade hoppats, men de är ändå de byxor som passar bäst. Nästa sak på köplistan är de helsvarta ankelbootsen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar