lördag 31 maj 2014

Svar från supporten

Kommer ni ihåg brevet jag skickade till supporten för länge sen om att ordet transvestit blev censurerat?
Jag märkte nyss att de har svarat.

"Hej!
Vi ber om ursäkt för vårt sena svar.
Det har tyvärr hänt något med vårt chattfilter. Det är många ord som blivit filtrerade fastän de inte ska vara det. Vi vet inte vad detta beror på men vi hoppas kunna hitta en lösning till detta senare.
Jag tycker personligen att Conchita Wurst är fantastisk och vi är öppna för alla sorters läggningar.
Vänliga hälsningar

Sandra - Star Stable Support"

Jag blev jätteglad när jag såg detta.
Jag tycker deras svar är jättefint.
Jag lät ju rätt arg (och var det också) i brevet, men trots det lyckades de svara med en jättetrevlig ton! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar