onsdag 7 maj 2014

Uppdateringen och... Vänta lite, vem är det här?

Imorse så levlade jag inte min runda, anledningen kommer i nästa inlägg. Men när jag kom hem körde jag Sb, Ml och Fp, sen  gjorde jag uppdragen med marknaden.
Jag älskar verkligen marknaden - och nu när "hästkopiorna" som försvann förra veckan är där så är den ÄNNU bättre. Tyckte det var riktigt smart att låta dessa kopior vara där! :D
Och sen sa var det ju en sak till...
Välkommen Vanilla!


Tyckte att alla ponnyerna var bedårande! Kommer köpa skäcken också. :D
Känns konstigt att köpa en häst direkt när den kommer, har hittills alltid fått vänta väldigt länge innan jag har haft råd. Men nu när jag hade Starcoins kunde jag inte motstå. Har ca 400 kvar, men ska spara dem, det var så skönt att faktiskt ha Starcoins!
Den svarta ponnyn kommer jag däremot inte köpa. Den var jättesöt, men jag har redan tillräckligt med svarta hästar i stallet för stunden. Kråkan har sagt att hon ska köpa den så då kan jag säkert sno hennes konto och rida den då och då! >:D

Jag satt i en halvtimme och försökte komma på ett namn. Sen kom mamma hem och lät oss testa godis som hon fått på jobbet. "Det är skitäckligt, men smaka det så kanske ni gillar det" sa hon. Jag älskade det! Det var kola med vaniljsmak och då blev även namnet självklart! :D


Hästarnas flyttades runt när Vanilla kom, så när jag skulle flytta tillbaka dem till deras vanliga platser hamnade mina tre prickiga hästar bredvid varandra, tyckte det såg jättekul ut! :D

Men nu har min lista självklart ändrats, igen.
  • Skäck ponny
  • Palomino andalusier
  • Brun arab
  • Brun ombre-färgad ponny 
  • Den dära som jag inte kan namnet på
  • Vit andalusier

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar