söndag 18 maj 2014

Hur har min dag varit?

Idag har jag faktiskt inte haft någon SSO-lust över huvud taget. Har spenderat hela dagen med att spela Sims och titta på film.
Har faktiskt varit väldigt skönt.
Igår hade jag inte heller mycket SSO-lust. På eftermiddagen satte jag mig och ritade och sen städade jag faktiskt mitt rum. En riktig storstädning! Dammade hela rummet och organiserade i lådor. Tog ett par timmar, men det känns skönt nu.
Känns som om jag kan skriva en hel bibel bestående av vilken nytta jag gjort de i helgen genom att inte spela SSO.
Lite drygt bara att komma tillbaka till skolan imorgon, speciellt med allt bråk som är på gång just nu. Men det är så himla lite tid kvar till sommarlovet nu, så det är bara att härda ut!


Det enda jag gjorde i Sims var i princip att bygga. Det tar väldigt lång tid för mig.
Längtar tills själva uppfödandet kan dra igång, vill se vilka tjusiga avkommor dessa änglar kan få!
Har dessutom sett Pirates of the Caribbean - On stranger tides och Iron man 3.
Förlåt för icke-SSO relaterat inlägg, men det är ju vad jag har gjort - inte spelat SSO! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar