onsdag 28 maj 2014

Uppdateringen

Jag satt i skolan och kollade på min mobil. Jag gick in och kollade nyheter och förväntade mig nästan Tinkers. Det var det ju inte. Jag blev lite förvånad, men samtidigt inte. Jag tror inte att teamet skulle släppa nya hästar två gånger samma månad. Det var ju faktiskt denna månaden de nya ponnyerna släpptes. :)
Men jag var ändå lite besviken över att inget om Tinkers hade kommit.

När jag kom hem gick jag in och kollade på instagram och såg en massa bilder på Tinkers. Sen jag gick och kollade på videon, och halleluja vad glad jag blev! :D
De ser helt otroliga ut! *-*
Jag kommer köpa den med bruna fläckar, 100% säkert! ♥.♥


Jag blev glad över shortsen, men de var inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Jag tror att vi alla trott på något mer modernare, eller hur man ska säga. :P
Men jag tyckte ändå mycket om de röda, så jag köpte dem!
Sen köpte jag en tröja till också, även om det är ett vitt kors på så matchade det så bra! Blev väldigt nöjd, med allt utom mössan. Vill ju ha en mössa till denna outfiten, men det finns ju inga röda.
De i klubben sa att jag liknade en tomte. Jag som är så somrig! :c

Jag har slösat sc idag, ett par shorts, en röd tröja och klubbtröjan.
Det var nämligen headerfotografering, och jag har inte outfiten än. Tröjan var det viktigaste tyckte jag. Jag gjorde mitt bästa för att återskapa outfiten med de saker jag hade tillgängliga, men tyvärr blev det skitfult.
I vilket fall var det väldigt roligt! c:




Och här, mina damer och herrar, är min vackra outfit:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar