tisdag 20 maj 2014

Sommartema

Jag har suttit och funderat på vad som kommer i morgondagens uppdatering - och jag har faktiskt ingen aning.
Många tror på Tinkrar. Men jag tror inte de kommer släppa nya hästar, när det bara är två veckor sen senast de släppte nya hästar. Dock tror jag att Tinkrar kommer snart, nästa månad kanske. (Och hoppas som bara den).
Men som sagt så kom jag inte på något som kan hända imorgon. Förmodligen några meningslösa småuppdrag som kommer vara slut på torsdag.

Men det finns en annan sak som jag kom att tänka på, något som skulle kunna komma närmare sommaren.
En uppdatering med sommartema.
Det hade varit helt awesome!
På Fort Pintas strand kan de öppna en ny butik där de säljer sommarkläder. Kanske det kommer shorts (I'd love it) nya solglasögon och en ny linnestyp. Det där med en ny typ av linnen är bara en av mina drömmar. Hatar linnena som finns. Tycker de ser... Bara dåliga ut. Därför hade jag älskat en till sorts linnen.

Sen en glassbar som kan öppna bredvid. En liten kiosk som säljer glass. Man handlar som i en vanlig butik, men när man kommer till handlarläget så är det som i ett café. Sen finns det lite bord och stolar och parasoller där man kan sätta sig och käka glass med sina kompisar.

Sen min personliga favorit, en ny funktion. Som dansen på Fp-diskot. När man står en liten bit ut i vattnet kommer det upp en knapp där man kan trycka. Då börjar karaktären plaska och hoppa runt, kanske simma ett par simtag.
En badfunktion helt enkelt.

Det är lite vilda drömmar detta, men halleluja vad jag vill att detta ska bli verklighet. Kan ni se det framför er? En hel strand ful med shortsbeklädda, solglasögonbärande, glassätande, badande figurer. Så underbart somrigt. Skulle hänga där hela sommaren om det blev så.

Fick lite feeling så jag drog på mig ett par brillor och en outfit som matchade dem och red ner till stranden. Lite annan känsla om man gör det mitt på dagen med en massa människor och glass och allt var det var jag sa, men man får i alla fall vara glad över att vi fått denna vackra strand. (Undrar förresten varför i hela världen teamet låtit bli att skriva om den på nyhetssidan!)





En annan funktion som skulle vara bra till sommaren är att kunna ta av sig handskarna, hatar handskar. Kom på det just nu. Det kanske kommer en mer detaljerad handskehatelse i framtiden. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar