onsdag 14 maj 2014

Fort Pintas strand

Jag har varit hemma idag, har inte mått bra. Spelade Sims, men tröttnade snabbt så jag satte mig och flumredigerade istället, för att ha något att göra.
När jag testar om de går att logga in så gör det det och jag tjuter av glädje!
Jag skyndar mig att ta färjan till Fp, och där möts jag av en överväldigande syn. Jag tar mig först till marknaden för att kolla in de nya kläderna och ser att marknaden är ändrad. Men det som jag reagerade mest på var ju självklart alla träden!
Ett helt nytt område: Fort Pintas strand! Så grymt häftigt och välgjort, tycker bara allt var helt fantastiskt och jag skrek i klubbchatten så fort jag hittade något nytt eller spännande. Tog bilder på lite olika saker, men glömde en massa också. 
Nu måste jag bara vänta på att få testa champet! :D






Min otroligt vackra redigering fick även vara med här. XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar